Waardering over Eggermont, B. van, Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Bethesda - Hoogeveen op 12 januari 2017

9.2
  • Kaakchirurgie

Ik had een behoorlijke angst om naar de kaakchirurg te gaan. Voorgaande behandelingen bij andere kaakchirurgen zijn niet goed verlopen op zijn zachtst gezegd (bij het trekken zijn mijn gehemelte, lip en wang geraakt, doordat het allemaal vrij onhandig verliep. Los van dat de extractie bijna een uur duurde). Heb dit dan ook diverse malen uitgesteld, maar ben eindelijk gegaan. Eerst een kennismakingsgesprek gehad. Daarin is alles goed uitgelegd. Vervolgens een afspraak voor het trekken van de verstandskies. van Eggermont was heel geduldig, legde alles goed uit. Stelde me gerust. En deed zijn werk gewoon goed. Uiteindelijk was de kies er binnen 10 minuten uit. En de rest van mijn mond was helemaal intact. Deze man is zeker een aanrader voor iemand die wat angstig is om heen te gaan. Ben heel blij met de gang van zaken en zijn manier van werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eggermont, B. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.