Waardering over Es, R.J.J. van, Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 1 juni 2016

4.0
  • Gebitsaandoeningen
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Omdat het spreekuur bijna 1 uur uitliep, de specialist naar een vergadering moest en ik de laatste patiënt van de dag was, kreeg ik het gevoel dat mijn consult door de betreffende arts werd "afgeraffeld". Hij nam nauwelijks de tijd om naar mij te luisteren, viel mij constant in de rede en nam mijn klachten duidelijk niet serieus. Het medisch onderzoek werd wel vakkundig uitgevoerd, maar met de door hem aangedragen oplossingen voor mijn probleem kan ik helemaal niets. Die had ik zelf ook wel kunnen verzinnen (misschien zou u eens dit....., misschien zou u eens dat...., probeer het anders eens bij...., etc.). Een duidelijk antwoord op wat er aan mijn klachten te doen zou kunnen zijn heb ik van deze dokter niet gekregen. Verspilde tijd, verspilde moeite en nog geen steek verder gekomen! Heel jammer, want van andere specialisten in het Diakonessenhuis Utrecht ben ik anders gewend (en dat in positieve zin).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Es, R.J.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.