Waardering over Gerlach, N.L., Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 15 augustus 2013

8.2

Ik moest een verstandskies laten trekken en ik keek hier behoorlijk tegenop. Maar ondanks dat het een routine klus is en een kaakchirurg dit aan de lopende band doet, nam de heer Gerlach toch de tijd om dingen uit te leggen (mij gerust te stellen). Het daadwerkelijke eruit-trekken-van-de-kies was echt in 5 min gebeurd en heb er verder helemaal geen last meer van gehad. Mocht ik ooit weer een kaakchirurg nodig hebben, dan ga ik terug naar de heer Gerlach! Hij werkt overigens ook in Den Bosch bij het Jeroen Bosch Ziekenhuis (daar ben ik geweest).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gerlach, N.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.