Kaakchirurg Gilijamse, M.

Kaakchirurg

Geslacht
Vrouw
Er zijn 97 waarderingen Waarderen

Waardering over Gilijamse, M., Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 6 mei 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Gebitsaandoeningen

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Mijn dochters tand dreigde in de kaak scheef te groeien. Er moest een kettinkje geplaatst worden die straks aan een beugel wordt geplaatst om de tand recht te trekken. Door de orthodontist werden we doorverwezen naar dokter Gilijamse in het OLVG. We zijn ontzettend goed geholpen. Goed contact tijdens Coronatijd over de planning van de ingreep en zodra het kon is mijn dochter direct geholpen. Het team van dokter Gilijamse is heel professioneel en uiterst geduldig en lief voor mijn dochter geweest. We zijn voor een intake geweest waarin de ingreep goed werd uitgelegd. Dochter werd goed gerustgesteld. De ingreep ging spoedig en heel ontspannen. Viel erg mee voor dochter. Met name door de goede zorg en aandacht van het team. Heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gilijamse, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.