Kaakchirurg Groot, M. de

Kaakchirurg

Waardering over Groot, M. de, Overige kliniek MKA Kliniek Den Haag - Den Haag op 21 mei 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Kaakchirurgie

De MKA kliniek in Den Haag is een modern geoutilleerde kliniek met een zeer ruime en lichte wachtruimte. Er werd keurig op tijd gewerkt. Vooraf werd een totaal foto van mijn gebit gemaakt. Mw de Groot informeerde naar mijn gezondheidssituatie en vertelde mij hoe ze de extractie van mijn totaal afgebroken kies zou behandelen. Het restant van mijn kies werd snel en efficiënt verwijderd. Mij werd verteld hoe te handelen bij eventuele problemen en bestrijding van pijn. Er werd mij ook een folder hierover meegegeven. Ook kreeg ik een pipet en gaasjes mee. Ik heb helemaal geen pijn ervaren en de dag na behandeling heb ik weer normaal kunnen eten. Ik kan de MKA kliniek zeer aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groot, M. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.