Kaakchirurg Groot, R.H.

Kaakchirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Groot, R.H., Ziekenhuis Elkerliek ziekenhuis, locatie Helmond - Helmond op 11 december 2016

Kaakchirurgie

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

ik ben bij dokter de groot geweest voor een second opinion vanwege  volgens mijn een mislukte operatie waar ik elders anders een operatie gehad heb ik met paniek bij hem geweest hij is dan ook in mijn ogen op het moment de enige arts geweest die mijn begreep wat ik door aan het maken ben ik ben zelf best een paniek persoon maar zelfs toen was hij heel erg neutraal ik had in het begin wel mijn twijfels  omdat ik mijn eerdere arts zo vertrouwd had wist ook niet meer wie ik moest vertrouwen en ik weer gebeld en lastig gevallen maar ben toen weer zelfs  gerust gesteld door zijn assistentie wat zijn zij toch lieve mensen ze zijn dan ook echt een team in mijn ogen die echt een dikke 10 verdienen ik bedank hun dat ze mijn als lastige patiënt  toch als een mens behandeld hebben en niet als een een of andere door gedraaide gek wat mijn ziekenhuis het wel heeft  gedaan hebben ik bedank dokter de Groot en zijn hele team het stelt me toch wat gerust dat ik bij hem aan kan kloppen en geholpen kan worden dit is dan ook de 2 de keer dat elkerliek ziekenhuis mijn uit nood heeft geholpen ze zouden bij de ziekenhuis waar ik geweest ben moeten kijken wat zij niet hebben en wat zij juist wel kunnen ze misschien wat van leren ik  bedank hun dat een  mens ook echt  beschouwd wordt als een echte mens

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groot, R.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.