Waardering over Houwing, M.H., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 6 augustus 2018

3.3
  • Verstandskiezen trekken
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

De negatieve ervaringen die ik lees op de site stemmen overeen met mijn ervaringen. Mevrouw lijkt haast te hebben, communiceert nagenoeg niet en is erg kort af. Voor mevrouw is het kiezentrekken misschien dagelijkse kost maar voor haar patiënten niet, daar lijkt mevrouw gehaal aan voorbij te gaan.Ik ben 30 jaar en het was zogezegd mijn "eigen schuld" dat ik er meer last van zal krijgen omdat kiezen trekken op latere leeftijd pijnlijker is. Alsof ik die beslissing in eigen hand heb..?Tijdens de behandeling gaf ik aan pijn te voelen, maar dat zou niet kunnen. Achteraf lees is ik deze ervaring vaker... Gevoelsmatig ging mevrouw erg hardhandig te werk en ik vroeg mij werkelijk af of het noodzakelijk was zo te keer te gaan. Als dat zo is, geef dat dan even van te voren aan. Communicatie is king in de zorg.Al met al een zeer vervelende ervaring terwijl ik nooit opzie tegen de tandarts oid.Tenslotte blijkt op deze site dat de waardering van Mevr. Houwing significant lager is dan haar collega's. Moet Alrijne daar niet iets mee doen? Persoonlijk vul ik nooit dit soort beoordelingen in maar voor mevrouw Houwing maak ik echt een uitzondering!

Reactie van/namens Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp

Wat jammer dat u deze ervaring heeft gehad met dokter Houwing.
Indien u het nog niet heeft gedaan, stellen we het op prijs als u hierover contact wilt opnemen met de klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@alrijne.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Houwing, M.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.