Kaakchirurg Houwing, M.H.

Kaakchirurg

Er zijn 29 waarderingen Waarderen

Waardering over Houwing, M.H., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 14 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Ik ben een angstige patient en na het lezen van de diverse waarderingen op deze site maakte ik me danig zorgen over mijn aankomende behandeling bij mw.Houwing. Zodanig dat ik er een telefoontje naar de afdeling aan gewaagd heb met referentie naar de opmerkingen op deze site. Bij aankomst in het ziekenhuis waren zowel mw.Houwing als de ondersteunende verpleging professioneel en vriendelijk. Ook terwijl zij op de hoogte waren van mijn twijfels omtrent haar als behandelaar. Mijn situatie werd nauwkeurig bekeken, alle handelingen werden goed toegelicht en er werd goed naar mij geluisterd. Mw. Houwing was vakkundig, correct, en patient-vriendelijk. Ik heb geen enkel bezwaar om in de toekomst weer door haar behandeld te worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Houwing, M.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.