Waardering over Ingen, J.M. van, Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 18 december 2018

2.0

Verwezen door de tandarts met spoed er tussen geplaatst. Hier kwam ik terecht bij de heer van ingen. Toen ik aan gaf dat ik bang was voor de tandarts  zei hij daarom ben ik kaakchirurg geworden. Ik vroeg hem of hij mij kon vertellen wat hij ging doen. Daar begon hij niet aan ik was er al tussen geplaats en het liep al uit. Toen ik zei dat ik dat wel nodig had zei hij dat is mooi ik doe het niet en anders ga je toch weer. Toen hij zou gaan kijken met een spiegeltje deed hij zonder waarschuwing de naald/verdoving er in. Toen ik aangaf dat hij over mij grens heen ging moest ik mij niet zo aanstellen. Gevoelloze nare man totaal niet humaan. Kan beter met pensioen gaan! Om 17.00 uur kunnen uitklokken is voor hem het belangrijkste.  Deze man/martelaar raad ik dan ook zeker niemand aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ingen, J.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.