Waardering over Janssen, N.G., Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 19 juli 2017

9.8
  • Kaakchirurgie
  • Chirurgie (Heelkunde)

dokter Jansen heeft mij over periode van 2 jaar begeleid en geopereerd. Ik heb mijn onderkaak naar voren laten plaatsen. Dokter Jansen is zeer kundig. Wat op mij echt indruk heeft gemaakt is hoe hij en zijn team samenwerken. Hij heeft mij goed meegenomen in de aanpak en hij heeft gaande weg de behandeling aangepast waar nodig. Hij is zorgvuldig en weloverwogen te werk gegaan. Hierdoor is het eindresultaat fantastisch en heb ik na de operatie een soepel herstel gehad. Ik ben hem en zijn team erg dankbaar. Ook niet onbelangrijk: het is een prettige, vlotte persoonlijkheid, met humor en informeel in omgang. Ik heb mij altijd op mijn gemak gevoeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Janssen, N.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.