Kaakchirurg Jong, E. de

Kaakchirurg

Waardering over Jong, E. de, Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 12 oktober 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

N.v.t.

De arts was zeer vriendelijk, evenals de assistentes. Iedereen deed zijn best om me op mijn gemak te laten voelen. Ik dacht echter dat ik alleen kwam voor het trekken van een kies als voorbereiding op een meer uitgebreide behandeling. De chirurg had echter eenzijdig besloten de hele behandeling in één keer te doen. Hoewel ik blij ben dat ik er nu vanaf ben, had ik graag beter geïnformeerd willen worden over de gevolgen van de behandeling. Ik kreeg nu alleen een foldertje en een ice pack in mijn handen gedrukt. Dat was echt onvoldoende om me voor te bereiden op hoe ziek ik me er van heb gevoeld. Het was eigenlijk onverantwoord om na de operatie zelf naar huis te rijden en ik heb al mijn afspraken voor de dagen daarna af kunnen zeggen. Daarom op een paar punten toch echt een onvoldoende.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jong, E. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.