Waardering over Jong, E. de, Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 10 november 2014

9.8
  • Kaakchirurgie
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Op 17 oktober 2014 heb ik mijn verstandskies laten verwijderen. Ik heb veel waardering voor Dr. de Jong. Dr. de Jong stelde mij goed gerust. Hij legde de behandeling goed uit en vertelde tijdens de behandeling wat hij deed. Ook vroeg hij steeds hoe het met mij ging. De behandeling zelf ging heel vlot, wat ik fijn vond, omdat ik daarvoor een heel slechte ervaring had met een andere kaakchirurg in een ander ziekenhuis. Ook de assistentes waren heel aardig. Als ik weer naar een kaakchirurg moet, kies ik weer voor Dr. de Jong. Ik woon zelf in het noorden van het land, maar heb de reis er van en naar toe graag voor over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jong, E. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.