Kaakchirurg Kloosterman, J.

Kaakchirurg

Waardering over Kloosterman, J., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 4 juli 2014

Overige aandoeningen

Ik ben uitermate tevreden over de kaakchirurg Kloosterman en zijn team. Hij is echt een vakman, werkt goed en efficiënt en heeft echt een geweldige humor! De assistenten geven goede en duidelijke informatie. Ze werken echt als een goed team samen en er heerst een goede, ontspannen sfeer. Na een kaakontsteking moest het implantaat bij mij, dat 5 jaar geleden door hem was geplaatst, verwijderd worden. De kaakchirurg heeft het zonder kosten herplaatst. Een verrassende en zeer gewaardeerde oplossing! Kortom, ik ben zeer tevreden en kan Kloosterman en zijn team van harte aan iedereen aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kloosterman, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.