Waardering over Kolenaar, B., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 8 juli 2016

4.5
  • Kaakchirurgie
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Deze dokter zou ik niemand aanraden. Je heb het gevoel dat hij niet naar je luistert. Wanneer je iets vraagt reageert hij niet eens. Waar ik ook van schrok was dat hij zonder handschoenen in mijn mond keek.

Reactie van/namens Robin Kwakman (MST)

Hallo,

Bedankt voor uw beoordeling, uit uw cijfers en toelichting blijkt duidelijk uw ontevredenheid. Ik ga uw cijfers intern delen. Als u hierover nog nader met ons in contact wil komen, zou u dan een mail willen sturen naar webcare@mst.nl met een toelichting en uw contactgegevens? Toevoeging op 19-07-2016: De dokter wil graag met u in contact komen hierover. Zou u ons een mail willen sturen naar webcare@mst.nl met uw contactgegevens?

Hartelijke groet,

Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kolenaar, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.