Waardering over Laurin, T., Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 28 februari 2019

• Verstandskiezen trekken
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Bij dhr. Laurin terecht gekomen vanwege een tweetal verstandskiezen die getrokken moeten worden.Aangekomen bij de afdeling kaakchirurgie netjes geholpen, foto gemaakt en bij dhr. Laurin gekomen om de te volgen procedure te bespreken. Daar gaf hij netjes aan dat volgens hem de ingreep opgesplitst moest worden in twee behandelingen en gaf hij ook aan dat de derde verstandskies verwijderd diende te worden als we toch bezig waren (deze zat namelijk ook enigzins vervelend).Daarna gerust gesteld wat betreft verdoving, verdoving netjes en snel uitgevoerd en na even wachten professioneel te woorden gestaan door de assistenten. Na de voorbereiding is de tand getrokken en heeft dhr. Laurin ervoor gezorgd dat ik geen weken last zou hebben van de ingreep. Hij heeft de tand stuk geboord ipv in het kaakbot te boren om plaats te maken. De ingreep verliep voorspoedig en ik stond al gauw met wederom een goede uitleg weer buiten.De volgende afspraak ga ik dan ook met gezonde moed tegenmoet!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurin, T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.