Kaakchirurg Mark, E.L. van der

Geslacht
Man
Specialisme
Aangezichtschirurgie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Mark, E.L. van der, Ziekenhuis Zaans Medisch Centrum - Zaandam op 9 december 2016

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Ik heb een apexresectie bij een kies gehad die door de behandeling niet gelukt was. Er waren twee opties mogelijk bij de behandeling; volgens mij koos de kaakchirurg de makkelijkste (maar ook de onveiligste) optie. Het resultaat was een 'gat' van 6 mm in mijn gom bij de kieskanaal die kon niet meer genezen en daardoor moet de kies uitgehaald worden. Ik had een controle een anderhalf maand na de behandeling; de 'gat' was daar toch maar de kaakchirurg zei dat alles in order was en dat de kies moet alleen volledig genezen. Hoewel de kaakchirurg zei dat een andere afspraak niet nodig was, vroeg ik naar een extra controleafspraak. Tijdens deze controle afspraak (drie maanden later) zei de kaakchirurg dat de kies helemaal niet in order was en dat het uitgehaald moet worden. Ik heb ook twee foto's van mijn kies (een genomen bij de eerste controle en de andere bij de laatste controle) die identiek zijn. Dus volgens mij wist de kaakchirurg al tijdens de eerste controle afspraak dat de behandeling mislukt was.

Reactie van/namens Ziekenhuis Zaans Medisch Centrum - Zaandam

Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw behandeling. Onze klachtenfunctionaris komt graag met u in contact op deze ervaring te bespreken. Wilt u dat ook? Stuur ons dan een mail met uw contactgegevens naar uwervaring@zaansmc.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mark, E.L. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.