Waardering over Mark, E.L. van der, Ziekenhuis Zaans Medisch Centrum - Zaandam op 14 maart 2019

• Mondziekten en kaakchirurgie

Ik werd door mijn tandarts doorverwezen naar de kaakchirurg. Ik jreeg dr. vd Mark toegewezen. Ik ben doodsbang voor de tandchirurg. Overgehouden uit mijn jeugd. Een paar dagen voor ik bij de kaakchirurg moest zijn, las ik een stukje in de zondagskrant over de 2 chirurgen. Je zou geen pijn meer hoeven hebben, goede verdoving en ze hadden het mooiste beroep wat er was. Dat zullen ze niet zeggen als ze plezier hadden om iemand pijn te doen. Na het lezen zakte mijn angst. Ik ben 2x geweest nu. Ik werd ontvangen door dr. vd mark met een open lieve glimlach en ik dacht gelijk, moet ik hier bang voor zijn. Een hele lieve man, met hele lieve assistentes. Ik kan het iedereen aanraden. Geen pijn, helemaal niks. Top.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mark, E.L. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.