Kaakchirurg Mol van Otterloo, J.J. de

Kaakchirurg

Waardering over Mol van Otterloo, J.J. de, Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 10 augustus 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Mondaandoeningen

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Ik ben vandaag geholpen aan een afwijkend stuk mondslijmvlies. Voor de ingreep was ik eerst op controle geweest. Er zijn foto's gemaakt en de arts vertelde mij dat het om een, waarschijnlijk, onschuldige leukoplakie ging. Ik kreeg het advies om de plek te laten verwijderen. Dat advies heb ik ten harte genomen en vandaag is het stukje weggesneden onder lokale verdoving. De leukoplakie bevond zich aan de rechter onderkant van mijn tong. De verdoving was vrijwel pijnloos en zo ver ik als leek kan beoordelen is het zeer vakkundig weggesneden. Ook de hechtingen in mijn mond zien er zeer netjes uit. Ik heb op dit moment niet veel pijn. Paracetamol is voldoende. Ik heb Dr. Mol van Otterloo als zeer vriendelijk en vakkundig ervaren. Ik kreeg goede informatie en de dokter luisterde ook naar mijn vragen. Een zeer fijne kaakchirurg!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mol van Otterloo, J.J. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.