Waardering over Mol van Otterloo, J.J. de, Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 20 oktober 2019

3.6
  • Kaakchirurgie
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Mijn zoon kreeg op 13 jarige leeftijd botankers van deze chirurg aangemeten . Verbouwereerd liet hij ons achter. Hij werd geirriteerd van elke vraag die ik stelde. Hij verdoofde op een brute manier. De botankers mogen nu na 4 jaar verwijderd worden maar hij durft niet bij deze mijnheer terug te komen. We gaan naar een andere chirurg om deze ingreep plaats te laten vinden. Overigens hebben de ankers wel goed werk verricht.

Reactie van/namens Kaakchirurg Mol van Otterloo, J.J. de - Haarlem

Ik lees dat u niet tevreden bent geweest over de behandeling van uw zoon en dat uw zoon voor de nabehandeling niet bij mij wil komen. Dat vind ik erg vervelend. Ik wil u en uw zoon graag uitnodigen om hierover in gesprek te gaan. U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mol van Otterloo, J.J. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.