Waardering over Nesse, W., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 15 november 2016

• Mondziekten en kaakchirurgie

Bij mij moest er een kies getrokken die helemaal afbrokkelde. Ik was erg gespannen en heb dit ook tegen dokter Nesse gezegd. Hij en zijn assistentes hebben mij voor en tijdens de behandeling erg op mijn gemak gesteld. Geweldig hoe ze met z'n drieën aan het grappen en grollen waren en mij er steeds bij betrokken. De kies was nogal lastig los te krijgen en hij heeft erg moeten wroeten. Ondanks het wroeten heb ik na de behandeling totaal geen pijn gehad en voel ik de hechtingen nauwelijks zitten. Hij vroeg na de behandeling of ik wel weer wilde komen. Nou liever niet, maar mocht het ooit weer nodig zijn, ga ik graag naar dokter Nesse!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nesse, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.