Kaakchirurg Nijdam, E.S.

Kaakchirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Nijdam, E.S., Ziekenhuis ZGT Almelo - Almelo op 16 oktober 2013

De arts zelf heeft mij nauwelijks aangekeken of naar mij geluisterd. Ik gaf aan dat het mijn eerste keer was dat ik een verdoving in mijn mond onderging en dat ik een ingreep zou ondergaan. Ik was hiervoor erg zenuwachtig, dit heb ik duidelijk aangegeven. Ondanks dat ik dit aangaf, bleef de man converseren met zijn collega terwijl hij de twee spuiten plaatste. Pas toen ik voor het plaatsen van de tweede spuit er op aandrong dat hij de aandacht er bij moest houden stopte hij met praten. Tevens had mijn tandarts gevraagd naar zijn mening over mijn overige verstandskiezen. zonder te kijken op de foto of in mijn mond, wou hij ze er alle 4 in 1 keer uithalen. Mijn vertrouwen in de arts en zijn benadering jegens mij als patiënt was eigenlijk direct al weg en vond 1 voorlopig wel genoeg. Nadien kreeg ik een document mee, waarop de arts aangaf dat ik die maar moest lezen om te weten wat ik wel en niet mocht doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nijdam, E.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.