Kaakchirurg Nijdam, E.S.

Kaakchirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Nijdam, E.S., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 19 mei 2016

Aangezichtspijn

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Dr. Nijdam heeft, door een klein knobbeltje naast het oor (wat overigens geen pijn deed), ontdekt dat ik speekselklierkanker had. Na gedegen onderzoek heeft dr. Nijdam een moeilijke en precieze operatie uitgevoerd. Hij heeft een tumor verwijderd waarbij hij alle zenuwfuncties intact heeft gelaten. Heel knap en heel fijn want nu heb ik er geen blijvende gezichtsverlamming aan overgehouden. Mijn gezicht beweegt en functioneert weer normaal. Daarnaast heeft dr. Nijdam, in de onderzoeksfase, een pet scan laten doen. Het leek hem een goed idee om voor de zekerheid te kijken of er misschien nog meer kanker in het lichaam zou kunnen zitten. Hierdoor is bij mij, in een vroeg stadium, borstkanker ontdekt. Ik hoef u niet te vertellen hoe blij ik ben met hoe alles is verlopen. De borstkanker was nog goed te behandelen en ik ben weer gezond. Ik heb ook tijdens iedere bezoek aan het ziekenhuis ervaren hoe vriendelijk iedereen is. Dat maakte de weg naar het ziekenhuis, die vele malen, een stuk makkelijker.

Reactie van/namens Robin Kwakman

Hallo,

Wat een mooi verhaal! Fijn om te lezen dat u weer gezond bent! Ik zal uw beoordeling delen met de dokter.

Ik wens u veel gezondheid toe voor de toekomst!

Hartelijke groet,

Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nijdam, E.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.