Kaakchirurg Nijdam, E.S.

Kaakchirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Nijdam, E.S., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 17 juli 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Ik had me al wat verdiept in de behandeling, dus ik wist ongeveer van hoe en wat. Als ik niet gevraagd had naar de behandeling had de arts mij hier niets over uitgelegd. Het enige wat hij zei was dat ik voor een behandeling van 5 minuten 2 weken later terug kon komen. Tijdens de behandeling heeft de arts niet met mij gesproken. Hij heeft de onderdelen van de behandeling niet aangekondigd. Ik kwam er geschrokken achter dat de verdovingsspuit erin ging. Tijdens het inspuiten werd hij afgeleid waardoor de spuit te ver doorschoot en het kaakbot raakte. Erg pijnlijk. De scalpel heb ik ook niet niet zien aankomen. Nu ben ik niet bang aangelegd, maar voor wie wel graag op een fatsoenlijke manier voorbereid en begeleid wil worden bij een behandeling kan misschien beter voor een andere arts kiezen met een betere bedside manner.

Reactie van/namens Jonne (afdeling Communicatie)

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u zich niet fatsoenlijk behandeld voelde. Wij zullen dit intern doorsturen.

U kunt ook verder in gesprek met ons Patiënten Service Centrum, bereikbaar via 053 - 487 20 45 en PatientenServiceCentrum@mst.nl

^Jonne

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nijdam, E.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.