Kaakchirurg Nijdam, E.S.

Kaakchirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Nijdam, E.S., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 6 september 2016

Kaakchirurgie

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Vraag om een uitslag die allang bekend is en mij al uitgelegd is,maar waar ik 1 woord vergeten ben of men mij dat even wil doorgeven.Kan niet zegt deze kaakchirurg,maak maar een afspraak.Een afspraak maken voor 1 woord waar ik 2uur voor moet rijden en het telefonisch zo op te lossen is.Ronduit schandalig.Dit is ook de plaatsvervangende kaakchirurg die ik normaal niet heb.

Reactie van/namens Robin Kwakman (MST)

Hallo,

Bedankt voor uw beoordeling, uit uw cijfers blijkt duidelijk uw ontevredenheid. Ik ga uw review intern delen. Als u hierover nog nader met ons in contact wilt komen, kunt u contact opnemen met ons Patienten Service Centrum via patientenservicecentrum@mst.nl.

Hartelijke groet,

Robin Kwakman (MST)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nijdam, E.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.