Waardering over Panagopoulos, V., Tandartsenpraktijk Dental365 - Spoedtandarts Amsterdam - Amsterdam op 25 januari 2018

4.2
  • Verstandskiezen trekken

De kaakchirurg sprak alleen engels, op zich niet een heel groot probleem. Maar ik miste zeker uitleg, en de assistente kwam onprofissioneel over omdat ze na twee verdovingsprikken niet meer durfde (omdat ik pijn had). Hij kwam ook zeker heel bot over, al voordat hij begon met de behandeling. Dat gaf mij geen prettig gevoel aangezien ik ook al gespannen was voor de behandeling. Hij heeft zo hard getrokken en gedaan, dat ik dag 1 zelfs pijn had met slikken. Dag 2 ging het enorm opzwellen, zowel mijn wang van binnen als van buiten werd enorm dik. De pijn duurde zeker 4/5 dagen en erna ging het wat beter. Ik heb het vermoeden dat als de chirurg wat rustiger had gedaan, dat ik na de behandeling hier minder last van zou hebben. Ook vond ik het bedrag best duur van zo'n behandeling. Er werd gezegd dat het maximum 400 euro zou zijn en omdat ik al een foto had van mijn gebit was het bedrag 340 euro..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Panagopoulos, V.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.