Waardering over Polsbroek, R.M.S., Ziekenhuis St Antonius Woerden - Woerden op 19 oktober 2019

9.9

In sept. 2018 moest ik naar de kaakchirurg voor het trekken van een kies en het plaatsen van een implantaat in de bovenkaak. Vol spanning stapte ik in dit traject. Ik had dit nog niet eerder bij de hand gehad en was zelfs nog nooit bij een kaakchirurg geweest, maar het is me 100% meegevallen. Dit door de prettige, ontspannen sfeer die er heerst op de afdeling kaakchirurgie van het St. Antonius Ziekenhuis Woerden. Dokter Polsbroek en zijn team gaan op een open, vriendelijke manier met je om. Op al je vragen krijg je een helder antwoord. Dit alles gekoppeld aan een grote mate van zorgvuldigheid en (des)kundigheid waarmee de handelingen worden verricht. 8 Oktober 2019 was de laatste controle en kan ik terugkijken op een prima verlopen traject. Ik ben een opgeluchte en zeer tevreden patiënt. Ik wil dan ook dokter Polsbroek en zijn team hartelijk bedanken. Never change a winning team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Polsbroek, R.M.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.