Waardering over Polsbroek, R.M.S., Ziekenhuis St Antonius Woerden - Woerden op 18 juni 2012

5.5

Mijn algehele experience: onvriendelijk, heeft geen gevoel voor zijn patiënten, vind wat hijzelf zegt de waarheid. Bij binnenkomst in de kamer was ik gelijk al op mijn hoede, ik heb al eens eerder verstandskiezen laten trekken bij meneer Muradin, maar dit was heel anders. Ik voelde me alsof ik in een tandtrekfabriek zat: 'wat doe je voor studie' - 'civiele techniek' - 'o wat leuk, doe je mond eens open?' Hup, verdoving erin zonder waarschuwing. Hierna vroeg hij hetzelfde aan mijn zusje, die antwoorde dat ze geneeskunde gaat doen volgend jaar. Vervolgens begon hij dit compleet af te kraken en te vertellen dat zijn vrouwelijk collega's allemaal in scheiding liggen 'omdat ze hun carrière niet kunnen combineren met hun huisleven, omdat dat voor een vrouw erg moeilijk is met kinderen enzo'. Mijn haren gingen er van overeind staan. Erg onvriendelijk, hup tanden eruit gerukt, ik vroeg nog iets achteraf over een situatie die was ontstaan en hoe dat nou precies zat, daar kreeg ik een kortaf antwoord op. Uiteindelijk mocht ik weg, en op de gang kwam ik er achter dat ik mijn tanden niet eens mee had gekregen! Ik ging nog terug om te vragen of hij ze nog had en hij keek me aan alsof hij water zag branden: 'Nee, die zijn al weggegooid'. Het was niet in hem opgekomen dat iemand zijn tanden nog zou willen hebben. Terwijl ik met de assistente nog gepraat heb over dat ik het zo leuk vond dat ik de vorige keer mijn tanden mee kreeg! Kanttekening: ik heb deze recensie een tijdje geleden geplaatst en vervolgens ben ik gebeld door een medewerker van de afdeling Kaakchirurgie. Ik heb met haar gesproken over mijn ervaring en wat er beter kon. Dat vond ik heel fijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Polsbroek, R.M.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.