Waardering over Prooijen, W.E. van, Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 11 februari 2013

Donderdag 7 Februari heb ik een nieuwe bovenkaak gekregen door middel van bot transplantatie uit de heup.Het is een pittige operatie waar ik erg tegen op zag .Maar door de goede voorbereidingen met dr. W van prooijen is het perfect gegaan . Mensen wat is die man goed.Maar ook het team waar hij mee samen werkt Door zijn rustige en luisterend voorkomen hebt je echt geen tijd om bang ,paniekerig of wat dan ook te worden.En dat voor zo'n jonge arts. Ik heb geen dik gezicht of blauwe plekken en totaal geen napijnen behalve een beetje bij mijn heup omdat daar bot is weggehaald.Maar kon de volgende dag al weer een beetje lopen op krukken. Ik ben nog niet klaar met alles .Want over 5 a 6 maanden gaat hij implantaten in de bovenkaak zetten ,wat ik totaal zonder zorgen of angst tegemoet ziet. bedankt dr.W je bent een kanjer

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Prooijen, W.E. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.