Kaakchirurg Ramdat Misier, D.R.

Kaakchirurg

Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Ramdat Misier, D.R., Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 8 mei 2015

Gebitsaandoeningen

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Deze arts liep erg uit en dat had ik in de wachtkamer wel willen weten (mijn dochter zat op school en die moest ik later ophalen). Er was een foto van de tandarts bij mijn brief en zonder dat ik uitleg kreeg werd deze opnieuw gemaakt. De arts luistert niet goed en stelt steeds dezelfde vraag, is kortaf (beetje snauwend en mopperend) maakt met mij geen oogcontact en gaf weinig informatie. Daardoor schrok ik dat ik ineens verdoofd was toen ik dacht dat hij in mijn mond zou kijken. Uiteindelijk was ik snel behandeld, dat ging goed. Ik heb wel langer pijnstillers nodig dan gezegd was maar volgens mij is het al bijna weer genezen nu.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ramdat Misier, D.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.