Kaakchirurg Ramdat Misier, D.R.

Kaakchirurg

Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Ramdat Misier, D.R., Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 9 april 2016

Verstandskiezen trekken

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Ik moest naar de kaakchirurg om een verstandskies te laten trekken. Toen ik binnenkwam werd mij verteld dat de heet Ramdat Misier verlaat was vanwege een spoedgeval. Prima. Ik was echt bloednerveus voor het trekken van de kies, en er werd weinig gedaan om mij gerust te stellen. Het verdoven was erg pijnlijk, de behandeling verder niet. De heer Ramdat was niet erg geduldig tijdens de behandeling. De behandeling is goed uitgevoerd, daar gaat het natuurlijk ook om. Maar v.w.b. de manier van communiceren kan er nog wel wat verbeterd worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ramdat Misier, D.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.