Kaakchirurg Ramdat Misier, D.R.

Kaakchirurg

Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Ramdat Misier, D.R., Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 7 juni 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Verstandskiezen trekken

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Voor het verwijderen van een verstandskies (38) een doorverwijzing naar het GHZ. Kort ervoor al foto's (OPT) laten maken bij een universitair medisch centrum (Radboud). De afdeling in het GHZ deed heel moeilijk over de foto's en stond erop dat er nog eens foto's werden gemaakt. Dit ervaarde ik al als zeer onprettig vanuit medisch en economisch oogpunt. 1. Extra straling voor mij. 2. De ministers vragen zich af waarom de zorgkosten zo stijgen. Ik weet het antwoord wel. Tijdens de behandeling kwam het team zeer nep geinteresseerd over. Er werden vragen gesteld en naar het antwoord werd niet geluisterd. Dit bleek uit vervolgvragen en dat ik dingen erg vaak moest herhalen of verbeteren. De behandeling zelf was erg onprettig. De verdoving werd niet rustig gegegeven (wat voor de patient als veel fijner wordt ervaren), maar zeer direct. Aangezien mijn zenuw op een bepaalde manier loopt, verdoofde hij in eerste instantie te weinig. Dus na een harde gil en een natte rug is er bij verdoofd (dit niet als directe kritiek op deskundigheid, maar wel als aanvulling op de vervelende ervaring). Tijdens het extraheren oefende dhr. Misier uiteraard veel druk uit. Hierdoor draaide van tijd tot tijd mijn hoofd enigszins. Zonder communicatie werd met harde hand mijn gezicht op zijn plek geduwd. Soms met een soort corrigerende tik. Al met al een nare ervaring en mijn tandarts stuurt geen patienten meer naar deze chirurg. Mocht ik na mijn studie ook in de buurt komen te werken, denk ik dat ik ook geen patienten naar deze chirurg zal sturen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda

Bedankt voor het delen van uw ervaring, vanzelfsprekend betreuren we dat u de behandeling zo heeft ervaren. U kunt hierover altijd in gesprek gaan met de arts, daar staan we nadrukkelijk voor open. Mocht u daar prijs op stellen, neemt u dan contact op met de afdeling kaakchirurgie. In elk geval wordt uw waardering doorgegeven aan de arts en teamleider.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ramdat Misier, D.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.