Kaakchirurg Rinksma, A.J.

Kaakchirurg

Er zijn 22 waarderingen Waarderen

Waardering over Rinksma, A.J., Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis, hoofdlocatie - Capelle aan den IJssel op 9 augustus 2016

Gebitsaandoeningen

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Tot 2 keer toe bij deze beste man geweest om een verstandskies te laten trekken. Zeer vriendelijke man die goed luisterd, en zijn vak goed verstaat. De eerste extractie verliep soepeler dan de 2e (maar ik ben zoon held dan ik ze bij wijze van alleen al voel kijken naar mijn tanden). Heb hem ook aangeraden bij mijn vader en die heeft ook een soortgelijke goede ervaring. Ondanks dat het een onprettige behandeling is, vond ik het toch een prettig en vooral snelle ingreep zonder al te veel napijn (2 paracetamolletjes, maar meer uit voorzorg). Deze man is een aanrader voor mensen met enige vorm van vrees voor de tandarts. Tevens wil ik ook vermelden dat de assistentes ook zeer vriendelijk en geruststellend zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rinksma, A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.