Waardering over Robben, C.M.G., Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 29 november 2020

• N.v.t.

5.5
  • Kaakaandoeningen
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Ze was niet aardig. Ik moest om half 2 zijn .ik was om 5 voor half 2 .er zat een voor mij .die was voor mij aan de beurt .En toen kwam er nog een binnen. Die was ook al voor mij .En toen kwam ze naar mij toe .ik moest nog even wachten. Want ze hadden zogenaamd geen foto van mij kies ..driekwart later .werd ik pas geholpen. Slaat nergens op. En ze zaten te zeuren. Dat het uitliep. En ze was niet vriendelijk.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van ervaringen van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Dan hebben we wel wat meer informatie van u nodig. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris die aan het ziekenhuis verbonden is.
U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het mailadres klachten@stjansdal.nl . Als u uw telefoongegevens hierop achterlaat neemt de klachtenfunctionaris telefonisch contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Robben, C.M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.