Waardering over Roos, P. de, Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 29 juli 2015

8.5
  • Kaakchirurgie
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Ik had ineens een forse ontstoken wortel en een rotte kies die moest ik eruit laten trekken door een kaakchirurg... ik werd door mijn nieuwe tandarts doorverwezen naar de kaakchirurg dokter de Roos int Ijsseland ziekenhuis. Mijn tandarts zei tegen mij van te voren dat het geen fijne arts zou zijn en dat het erg onprettig zou gaan worden, maar alles behalve dat! Ik werd heel tof ontvangen en dokter de Roos raad ik echt aan iedereen aan! Hij is echt mega super begripvol en de grote vriendelijke reus! Hij neemt de tijd voor je.. en verteld stap voor stap wat ie gaat doen en wat er gaat gebeuren enzo.. wat ik echt mega fijn vind! En hij deed het echt onwijs voorzichtig en geduldig! Als er 1 kaakchirurg tof geduldig en medelevend is is het dokter de Roos wel! Hij krijgt van mij een vette dikke onderstreepte 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roos, P. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.