Waardering over Roos, P. de, Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 24 februari 2014

5.2
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Mijn verstandskiezen moesten getrokken worden, geen probleem dacht ik. Toch is het voor mij geen prettige ervaring geweest. Nog geen 5 minuten na het krijgen van d verdovingen lag ik op de behandel stoel, er werd niet gevraagd of de verdoving al was ingewerkt. Ik kreeg het papier over mijn hoofd met een opening bij de mond, dit zodat de lamp niet in je ogen schijnt werd mij verteld. Ik moest mijn mond openen en verwachte dat de dokter op wat punten zou drukken om te controleren of de verdoving was ingewerkt. In plaats daarvan, weer zonder aankondiging begon de dokter met het trekken van mijn kiezen. En dit was erg pijnlijk. De verdoving was na 5 minuten nog niet goed genoeg ingewerkt. Toen het papier werd weggehaald was de dokter met zijn telefoon in de weer. Met een wat vreemd gedag zonder hand stond ik na 10 minuten weer buiten. Een voordeel, ik was zo klaar. Maar ondanks dat ga ik voor mijn bovenste verstandskiezen naar een ander ziekenhuis.

Reactie van/namens Roos, P. de

We vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Graag nodigen we u uit voor een gesprek met de klachtenfunctionaris van het IJsselland Ziekenhuis.
U kunt een afspraak maken via het telefoonnummer: 010-2585347.

Deze reactie is geplaatst namens het IJsselland Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roos, P. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.