Waardering over Roos, P. de, Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 11 juni 2015

8.7
  • Gebitsaandoeningen
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Na een doorverwijzing van mijn huisarts ben ik met knikkende knieen naar Dhr. Roos gegaan ivm zeer slecht gebit. Bij de eerste afspraak was ik gerust gesteld dat het goed zou komen :) Dhr. Roos bied een luisterend oor en is geruststellend , door angst wilde ik onder narcose behandeld worden , dat was geen probleem.Gisteren is alles onder narcose getrokken en de prothese gelijk geplaatst , Dhr Roos heeft samen met zijn collega de operatie gedaan.Ik moet vandaag nog 1 keer terug voor controle en heb daar ook de volle vertrouwen in.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roos, P. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.