Waardering over Roos, P. de, Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 18 oktober 2019

• N.v.t.

1.0

Nog nooit zo'n slechte ervaring met een arts meegemaakt als met dkt. Roos. Probeert zijn eigen (zeer onprofessionele) gedrag terug te projecteren op die van de patient. Terwijl ooit mijn vorige bezoeken bij zijn collega prettig waren verlopen. Deze man hoort vooral graag zichzelf praten op een norse en commanderende manier. Als je zelf iets wilt zeggen/aangeven, zegt ie gelijk op beledigende toon dat je hem uit moet laten spreken. Als ik dan aangeef dat ik dit geen prettige manier van communiceren vind, dan schiet ie gelijk in de verdediging met woorden als: Ik doe dit werk al 35 jaar en nog nooit geen klachten gehoord. Ook betrekt ie gelijk zijn assistente erbij van: Vind jij ook dat... Dan tegen mij zeggen dat ik schreeuw? Kreeg niet eens de kans om iets te zeggen, laat staan dat ik zou schreeuwen. Ben weggelopen, juist om te voorkomen dat ik misschien uit frustratie wel zou gaan schreeuwen. Ik vind dit een zeer slechte zaak, zeker voor een heel fijn ziekenhuis als het IJsseland.

Reactie van/namens Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u zo’n vervelende ervaring heeft gehad. Om precies na te gaan wat er gebeurd is en onze dienstverlening te verbeteren, kunt u een mail sturen met uw contactgegevens en uw klacht naar onze klachtenfunctionaris Klachtenfunctionaris@ysl.nl . Dan zal zij contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roos, P. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.