Waardering over Roos, P. de, Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 19 augustus 2013

4.3

Vorig jaar moest vrij snel mijn verstandskies eruit gesneden worden. Ik kon wegens een uitval de dag erna al terecht, De afspraak was laat op de dag en toen ik de verdoving kreeg merkte ik al irritatie op omdat het nogal uit liep die dag en ik de laatste patient was. Toen dr. de Roos met de behandeling begon gaf ik direct aan dat ik scherpe pijn voelde waarop de man reageerde dat ik even moest doorbijten!! Ik stribbelde wat tegen en uit reflex haalde ik mn handen naar mijn mond waarop hij mij commadeerde mijn handen te laten liggen, dit allemaal onder hevige pijn. De tranen rolde over mijn wangen en de pijn was ondragelijk. Toen hij aangaf dat hij klaar was en ik rechtop zat zei ik tegen hem dat ik zijn aanpak niet normaal vond. De beste man snauwde mij af en zei als klapper op de vuurpijl: paniekzaaier dat je bent, mensen zoals jij maken mijn vak onmogelijk.

Reactie van/namens Roos, P. de

We vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Uw ervaring is uit 2012 en wij hopen dat u uw ervaring ook bij het ziekenhuis heeft aangegeven. Indien niet, dan nodigen wij u alsnog uit voor een gesprek met de klachtenfunctionaris van het IJsselland Ziekenhuis. U kunt een afspraak maken via telefoonnummer: 010-2585347.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roos, P. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.