Kaakchirurg Ruiter, J.W.K. de

Kaakchirurg

Waardering over Ruiter, J.W.K. de, Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 22 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

N.v.t.

Verstandskiezen trekken

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Vandaag mijn verstandskiezen laten trekken. Ik kom zelf uit Almere maar was ontzettend bang voor mijn tweede verstandskiezen vandaar niet zomaar mijn keus in het Flevoziekenhuis. Na contact opgenomen te hebben met St Jansdal adviseerde zij mij Dr. de Ruiter. Nou, was ik hier met de eerste twee kiezen ook maar geweest! Tijdens de behandeling werd alles goed en rustig uitgelegd. Er is helemaal niet hard aan mijn kies getrokken en hij stelde mij erg gerust samen met de assistente. Ben je bang om je kiezen te laten trekken? Ga naar deze arts! Ik heb geen last van bloedingen en mijn kaak voelt niet pijnlijk aan! Bij deze arts zal ik al mijn kiezen laten trekken (als het moet)! Erg blij! Bedankt, echt een aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ruiter, J.W.K. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.