Waardering over Rutgers, R., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 2 januari 2018

4.2
  • Verstandskiezen trekken
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Eerst moest ik bijna een uur in de tandartsstoel wachten. Ik hoorde, door middel van telefoongesprekken, dat er haast was door een spoedbehandeling maar mij werd niets uitgelegd. Na een uur kwam de arts mij wat ruw verdovingen geven. Ik sprak nog mijn zorgen uit over mijn bovenste kies maar daar werd amper op gereageerd. Daarna werden mijn kiezen vrij hardhandig getrokken. Blijkbaar ging mijn onderste kies vrij lastig maar wederom werd er amper met mij gecommuniceerd terwijl ik toch behoorlijk aan het panikeren was. Na afloop werd ik met tranen in mijn ogen snel weggebonjourd en nu, bijna 6 dagen later, kan ik mijn mond amper open doen door de pijn en kramp in mijn kaak.Natuurlijk snap ik dat er soms spoedgevallen zijn en dat dit met haast gepaard gaat maar ik ben van mening dat de patiënt daar nooit de dupe van mag zijn en dat men moet blijven communiceren.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Het spijt ons te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met de wijze waarop u behandeld bent in ons ziekenhuis. Onze klachtenfunctionarissen zijn graag bereid om uw ervaring te bespreken. Indien u dit wenst, kunt u contact met hen opnemen via 010 – 291 3490 of 010 – 291 1264.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rutgers, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.