Kaakchirurg Scheerlinck, J.P.O.

Kaakchirurg

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Scheerlinck, J.P.O., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 2 januari 2015

Kaakchirurgie

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Dr. Scheerlinck heeft bij mij een bilaterale osteotomie uitgevoerd en een kin plastiek. In beginsel zou deze in 1 operatie worden uitgevoerd, jammer genoeg was er zo veel fout gegaan dat de kin plastiek een jaar later moest. dr. Scheerlinck heeft mij nooit gewaarschuwd voor eventuele gevaren tijdens de operatie. Geen uitleg gegeven wat de consequenties zijn, je kan eigenlijk stellen dat hij totaal geen informatie heeft verstrekt over de behandeling enkel dat het compleet gevoelloos zal zijn en dat is niet gelogen. Na ander half jaar nog steeds geen gevoel in mijn onderlippen en tandvlees. Doordat de kin plastiek bij de eerste operatie niet door ging, toch maar een jaar later deze behandeling laten doen ook weer door Scheerlinck, althans daar ga ik vanuit, heb deze man niet gezien, ik werd de O.K. ingereden en heb nog expliciet gevraagd waar dr Scheerlinck was. Zijn assistent vertelde mij dat hij er zo aan kwam, dit gaf mij een naar gevoel, er waren veel stagiaires aanwezig die dag, ik werd onder narcose gebracht en heb dus dr. Scheerlinck niet gezien. Bij de dag opname waar ik dus ontwaakte uit mijn narcose kwam wederom de assistent, dus heb eigenlijk Scheerlinck helemaal niet gezien. Wie zegt dat de assistent niet mij heeft geopereerd of een andere (misschien wel stagiaire). Niet echt een fijn gevoel. Beetje jammer en eng gevoel.

Reactie van/namens Scheerlinck, J.P.O.

Reactie van het webcareteam van het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis - Tilburg namens dr. Scheerlinck.
We danken u voor uw reactie en betreuren het dat u een negatieve ervaring hebt opgedaan. Dr. Scheerlinck wil deze ervaring heel graag met u bespreken. We vragen u daarom contact op te nemen met het secretariaat Mond- Kaak- en Aangezichtschirurgie; telefoon: 013 -5392436 zodat er met u een afspraak gemaakt kan worden.
Wij hopen dat u contact met ons opneemt. Alvast bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Scheerlinck, J.P.O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.