Kaakchirurg Scheerlinck, J.P.O.

Kaakchirurg

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Scheerlinck, J.P.O., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 12 november 2014

Kaakchirurgie

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

In eerste instantie dacht ik ook dat het een vriendelijke man was, maar zelden zo'n botte boer meegemaakt vind ik. Meerdere keren heb ik hem gevraagd wat de evt. gevolgen van mijn kaakoperatie konden zijn, 2 a 3 mnd gevoelloos, de rest waren de doemverhalen en ik moest ze maar niet geloven. Nu een jaar later heb ik nog steeds geen gevoel. Net na de operatie ging het contact met ziekenhuis helemaal mis. Tel. nr. die je voor spoed moest bellen klopten niet, het frame dat geplaatst zat deugde voor geen kant, het waren messen in mijn mond, maar voor eerdere verwijdering omdat het frame geen nut meer had deed hij geen enkele concessie. tijdens consulten werd ik alleen maar afgesnauwd door hem, ik ging er met knikkende knieen naar toe, meestal vergezeld door mijn man, alleen durfde ik niet meer. wat was ik blij dat de 3 mnd controle door een andere kaakchirurg gedaan werd, nu voor de jaarcontrole heb ik zelf maar om een andere kaakchirurg gevraagd. nu achteraf kom ik er met een stichting voor zorgbelangen achter dat ik de verkeerde of oude folders heb meegekregen. had ik deze folders meegekregen en verdere fatsoenlijke informatie voor mijn operatie had ik tenminste geweten waar ik aan toe was, mezelf ondanks alle problemen aan mijn kaak waarschijnlijk niet had laten opereren. De meeste mensen zeggen me ook hier een klacht voor in te dienen, zo mag en kan een arts niet met patienten omgaan, dit mag nooit meer gebeuren.

Reactie van/namens Scheerlinck, J.P.O.

Reactie van/namens het webcareteam van het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis - Tilburg
We danken u voor uw reactie en betreuren het dat u een negatieve ervaring hebt opgedaan in ons ziekenhuis. Graag zouden we meer over uw ervaring te weten willen komen om hiervan te leren. We vragen u daarom contact op te nemen met onze klachtenfunctionarissen. Zij kunnen u verder helpen en u kunt ons helpen het ziekenhuis te verbeteren.
Contact opnemen kan telefonisch op (013) 539 27 22 of via het klachtenformulier. Dit formulier vindt u op http://www.elisabeth.nl/ik_ben_patient/klachten-suggesties/klachtenformulier/
Wij hopen dat u contact met ons opneemt. Alvast bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Scheerlinck, J.P.O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.