Waardering over Seckel, N.G., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 7 februari 2013

3.7

Bij mij is een verstandskies verwijdert door de heer Seckel. Meneer had mij niet voldoende verdoofd toen hij bezig was met de extractie. Ik heb twee keer moeten aangeven dat de verdoving niet voldoende was. Uiteindelijk zette hij nog een verdoving maar wachtte niet totdat de verdoving daadwerkelijk hielp. Helaas had ik een abces gekregen door een infectie. In een week tijd ben ik vijf keer langs geweest voor verdere behandeling. Ik kreeg geen extra pijnstillers voorgeschreven. De vijf keer dat ik een afspraak had, moest ik een uur wachten totdat ik aan de buurt was. Waar ik mij nog het meeste aan erger is dat meneer niet goed uitlegt wat hij doet en totaal geen inlevingsvermogen heeft en/of empathie toont! Verder ziet de stoel waar je in ligt er armoedig en versleten uit. De armleuningen vertonen scheuren. Enige plus punt: de assistentes zijn erg aardig.

Reactie van/namens Seckel, N.G.

Jammer dat u de behandeling zo ervaren heeft. Mocht u er behoefte aan hebben, dan zou ik hier graag met u over willen spreken. Indien u dit wilt kunt een afspraak maken via de polikliniek op telefoon (078) 6523310.

Mede n.a.v. uw kritiek op de behandelstoel hebben we maatregelen genomen. Inmiddels is de bekleding van de stoel compleet vernieuwd.

Met vriendelijke groet,

N.G. Seckel

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Seckel, N.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.