Waardering over Seckel, N.G., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 11 juni 2015

2.8
  • Verstandskiezen trekken

Ik moest mijn laatste verstandskies laten trekken. Deze was voor slechts een kwart zichtbaar met het blote oog. Eerst werd er een röntgenfoto gemaakt. Dr. Seckel gaf hierna 3 verdovingen. Na het inwerken ging hij niet eerst snijden/ruimte maar begon hij heel hard te trekken. Verdovingen bleken niet voldoende te zijn waarna ik er nog 3 kreeg. Na het inwerken is hij nog harder gaan trekken. Hij zat nog net niet met zijn knie op m'n borst. Daarbij kwam dat de 6 verdovingen hun werk niet voldoende deden. Dr. Seckel kwam toen met het voorstel; of een nieuwe afspraak of 'even' door de pijn heen. Ik was inmiddels helemaal groggy van de verdovingen en de spanning van de (ruwe) behandeling. Nu laat ik mij ook niet verdoven bij het vullen van gaatjes (kan dus wel wat hebben) en ik wilde er klaar mee zijn. Ik zat er aan te denken om door te gaan. Gelukkig was mijn vrouw zo helder om de beslissing te maken voor een nieuwe afspraak. Deze nieuwe afspraak heb ik later, toen ik weer helder kon denken, afgezegd. Het was gewoon niet normaal. Uiteindelijk mijn verstandskies in het Havenziekenhuis laten trekken met slechts 1 goedgeplaatste verdoving en 15 minuten werk (eerst snijden/ruimte maken en daarna pas trekken!). Verpleegkundigen en kaakchirurg waren daar vol verbazing over mijn verhaal van dr. Seckel. Helemaal toen ze op de röntgenfoto zagen hoe mijn verstandskies zat. Volgens hen onmogelijk om er zo uit te trekken. Ik zal daarom iedereen afraden om zich te laten behandelen door dr. Seckel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Seckel, N.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.