Kaakchirurg Steinmetz, P.A.

Kaakchirurg

Geslacht
Man
Er zijn 47 waarderingen Waarderen

Waardering over Steinmetz, P.A., Overige kliniek Kaakchirurgie Lelystad - Lelystad op 17 maart 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Kaakchirurgie

Onder de indruk van vriendelijke personeel en deze bijzonder mooie kliniek. Vooral ook erg prettig dat je zo snel terecht kunt. Het belangrijkste voor mij was dat ik iemand zou vinden die een goede oplossing kon bieden voor mijn gebitsproblemen. Ik was eerst bij een implantoloog in Almere die een astronomisch bedrag vroeg voor de behandeling. Dat betekende het einde van mijn droom om weer om weer zonder schaamtegevoel te kunnen lachen, maar ook om weer normaal iets af te kunnen bijten. Via bevriende relatie ben ik terecht gekomen bij dokter Steinmetz. Hij had een duidelijke visie, een duidelijk plan en ik had meteen veel vertrouwen dat het nu goed zou komen. En dat is uiteindelijk ook gebeurd, ik heb nu een volledige tandboog en kan weer breeduit lachen! En last but not least: alles was ook nog eens bijna de helft goedkoper dan bij de Almeerse implantoloog. Kortom, ik ben zeer tevreden over het bizar mooie resultaat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Steinmetz, P.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.