Kaakchirurg Vidra, M.A.L.

Kaakchirurg

Waardering over Vidra, M.A.L., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 19 augustus 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Verstandskiezen trekken

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Ik heb een tandartstrauma en kwam al behoorlijk overstuur de behandelkamer binnen. De arts liet geen sympathie zien, vond mijn keuze om op dat moment maar één verstandskies te laten verwijderen “raar en niet slim” en zette me -voor mijn gevoel- neer als een aansteller. Meneer praatte een aantal keer dwars door mij heen en leek nogal haast te hebben. De mevrouw met wie hij samenwerkte stelde mij wel heel erg op mijn gemak (gelukkig, want anders was ik serieus die behandelkamer uitgelopen). De behandeling is goed verlopen verder, maar de volgende keer gaat mijn keuze absoluut uit naar een andere chirurg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vidra, M.A.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.