Waardering over Vincente, J., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 30 juli 2013

9.8

Met een frisse blik kijk ik de wereld weer in!! Onlangs ben ik bij dr. Vincente geweest voor een ooglidcorrectie. De operatie zelf viel mij reuze mee. Na een vriendelijke ontvangst & helder consult kon ik al een maand later terecht. De ingreep duurde een klein uur en vond plaats in een ontspannen, maar zeer professionele ambiance. Ik heb tijdens en na de operatie nauwelijks/geen pijn gevoeld. Toen een week later de hechtingen er uit mochten, had ik maar één kritische kanttekening: "Dit had ik veel eerder moeten doen". Het resultaat is geweldig! Mijn dank is groot!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vincente, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.