Waardering over Vincente, J., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 12 mei 2014

9.7
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Mijn eerste ervaring met het Spaarne Ziekenhuis Hoofddorp. Je voelt je hier welkom als patiënt op de afdeling Mond- ,kaak- en aangezichtschirurgie. Dit begint al bij het goede ontvangst bij de receptie en het maken van de eerste kaakfoto's. Intakegesprek met Dr. Vincente verliep rustig en duidelijk. Er wordt een afspraak gemaakt om mijn bovenkaak op te bouwen met een stukje bot uit de bekkenkam, In een vervolgoperatie zal de chirurg 6 implantaten in mijn kaak plaatsen. Tijdslijnen m.b.t. de twee operaties worden duidelijk afgesproken en nagekomen. Beide behandelingen worden onder algehele narcose uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden over de informatie voor en tijdens de operatiedagen. De beide operaties en de nazorg zijn door Dr, Vincente en zijn team zeer goed uitgevoerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vincente, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.