Waardering over Wikkeling, O.M.E., Overige kliniek Stichting Ormaxfa, Praktijk voor kaakchirurgie - Utrecht op 6 november 2014

5.0
  • Kaakchirurgie

Dit is diep en diep triest... Laat ik ten eerste melden dat ik niets kan zeggen over de kundigheid van deze man. Maar over zijn praktijk wil ik het volgende melden. Als ik vandaag de inspectie op zijn dak stuur, is de praktijk morgen gesloten!. Dat dit in deze tijd nog mogelijk is. Spullen open en bloot op het werkblad, benodigdheden niet of semi steriel, geen handschoenen aan. Sterilisatieruimte te samen met de keuken, lekker fris dus. Patiënten gegevens open en bloot voor een ieder te zien. Assistentes die heen en weer lopen, privé kleding aan onder een soort slagersschort (wat eens waarschijnlijk wit was) sieraden om.. Met het snoetje voor, de kamer uit en dus ook zelfs de deur open doen...En zo kan ik wel doorgaan....

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wikkeling, O.M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.