Waardering over Aalderen, W.M.C. van, Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam op 1 oktober 2018

• Allergieën
  • Kindergeneeskunde

Toparts! Na geklungel in een streekziekenhuis (doordat de huisarts me niet wilde doorverwijzen naar AMC) jarenlang geleden naar het AMC gegaan. Meteen astma geconstateerd, in combi met allergie (streekziekenhuis constateerde geen astma omdat hij niet piepte wat onzin blijkt: wel degelijk astma zonder te piepen!) Meteen in behandeling gegaan en de astma effectief aangepakt waardoor deze na een aantal weken onder controle was. Geen gehannes, 'gewoon' deskundig aangepakt en jarenlang heel goed in de gaten gehouden! Ook na meerdere missers huisarts dat onze zoon geen longontsteking zou hebben, drs. van Aalderen ook de longontstekingen in de afgelopen jaren deskundig aangepakt. Bij de laatste controle heeft drs. van Aalderen geconstateerd dat we niet hoeven terug te komen omdat hij geen astma meer heeft. Nu 1,5 jaar later gaat het nog steeds uitstekend! Drs. van Aalderen, echt heel erg bedankt voor uw goede zorgen! Door de goede zorgen van het AMC kon mijn zoon het niveau op school halen wat hem toebehoort: VWO+ klas. Juist doordat met name de longontstekingen meteen werden aangepakt waardoor hij niet maandenlang/ winters hoefde te herstellen. En dat zonder die rare anti-allergie pillen en drankjes die mijn zoon heel erg suf maakten alsof hij de hele dag in een coffeeshop zat. Wel neusspray volgens de laatste ontwikkelingen Dymista waardoor vrije neusademhaling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aalderen, W.M.C. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.